Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Çin’de 2G şebekesinin fişi çekiliyor: Hong Kong tamamen veda etti
#1
China Mobile Hong Kong, 2G şebekesini tamamen kapattı. Son operatörün de hizmeti sonlandırmasıyla birlikte Hong Kong'da 2G mobil iletişim dönemi resmen sona ermiş oldu.
Reply
#2
Elinize sağlık, çok yararlı bir paylaşım olmuş.
Reply
#3
Güzel paylaşım, takipteyim.
Reply
#4
Başarılı bir rehber olmuş, teşekkürler.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)